بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سومین کلین شیت رحمتی و بهترین بازیکن دیدار استقلال مقابل سپاهان

http://esesclub.com/public/album_photo/7c/05/08/7f57f_e059.jpg?c=01b5

سید مهدی رحمتی در سومین دیدار پیاپی استقلال دروازه اش را بسته نگه داشت و نشان داد شایسته ترین دروازه بان لیگ برتر برای پوشیدن پیراهن تیم ملی می باشد.
سید در دیدار استقلال مقابل زرد پوشان اصفهانی دو سه  واکنش بسیار زیبا و تماشائی از خود نشان داد که  همین سوپر واکنش ها  خودش فاصله زیاد بین وی با رحمان احمدی را کاملا نشان میداد.
احمدی در این دیدار همانند رحمتی چند بار دروازه اش تهدید شد که در دو نوبت مقهور ضربات سر محمد قاضی شد. و اگر در مرتبه اول قاضی سرش را بیش از حد نمی چرخاند و توپ را با فاصله خیلی کم از کنار عمودی به اوت نمیزد و یا علی حمودی ضربه سر محمد قاضی را از روی خط دروازه بیرون نکشیده بود،کاملا می توانستیم به وضوح کلاس کار و تفاوت دو گلر این دیدار را مشاهده کنیم و بر قابلیت های فنی سید صحه بگذاریم!
مع الوصف،رحمتی در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد که ما هم بر این انتخاب هم عقیده هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 9 / 1392برچسب:استقلال,سید مهدی رحمتی,هفته هفدهم,سپاهان اصفهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com